Razem 260 972 ogłoszeń !
Bezpłatne ogłoszenia, komis, oferty
PL CZ SK DE AT CH FR IT UK US ES HU
» Filtruj ogłoszenia według:
-
tylko ogłoszenia ze zdjęciem
» Sprecyzowanie filtru - kliknij tutaj, aby zobaczyć pozostałe mozliwości
Szukać słowa czy wyrażenia
Wybór województwa czy powiatu
Cena od - do
Oferuję / Szukam
Firmowe / prywatne
Ogranicz maks.datę dodania ogłoszenia
W tabeli / normalny spis
W kolejności według ...
Tylko ogłoszenia ze zdjęciem
Sprzedawcy, firmy: Usługi erotyczne
22.08.2017 16:38
Z

Do ....

Witam.jestem niepelnosprawny mam 40 lat szukam dziewczyny na stale w wieku od 18 do 42 lat lub kochanki do sexu.ja woj.podlaskie.moj nr tel.516775549czekam na sms i mms.bez kpi,licze na odzew.moje gg 36349981
Cała Polska
+48601377948
Szukam kobiety laski do spotkan  dodobrego sexu warszawa - Zdjęcia do ogłoszenia
Sex to kazdego kreci faceta i kobiete pociaga dobry sex i jest wielka okazja na spotkanie ze mna szukasz faceta na dobry sex to znalazlas zaplowalas ten wolny czas na spotkanie z facetem ktory cie ostro zerznie to dzwon jestem z grochowa z warszawy mam 46m lokum na pierwszym pietrze w bloku i mam czerwonego dzipa dzwon 24h czekam kochana za toba zrobi mi dob ... więcej »
Warszawa
+48220783410120
CHLOPAK SZUKAM DO STALEJ RELACJI DZIEWCZYNE NA STALE - Zdjęcia do ogłoszenia
SZUKAM DZIEWCZYNE DO STALEJ RELACJI I DO VLOZONIE SOBIE Z VKOCHANA SZCZESLIWEGO ZYCIA JESTEM ZAINTERESOWANY POZNANIEM NA SWOJEJ DRODZE SZCZESCIA FAJNNEJ SZCZUPLEJ MILEJ DZIEWCZYNY ULOZONEJ Z KTORA SPEDZE RESZTE ZYCIA JESLI CHCIALA BYS ZE MNA SPPEDZIE RESZTE ZYCIA I MNIE POKOCHAC NAPISZ DO MNIE SMSKA I BEDZIE NAM MILO W MILYM NASTROJU W MILYM KLIMACIE SIE LE ... więcej »
Cała Polska
+4800005071754330000
20.08.2017 18:47
Z

Poznam dojrzałą mężatkę

Poznam dojrzałą mężatkę ale nie koniecznie :-)) troszkę zaniedbywaną w seksie do miłych spotkań, szczegóły do ustalenia
Zdecydowanej pani do 6ol. na namietne  sex spotkanie szukam - Zdjęcia do ogłoszenia
Szukam chetnej pan do 6ol. by sie spotkac na namietny sex i pieszczoty calego ciala dlugo i namietnie przed i po st. ja niebrzydki 48l. namietny i czuly facet co NIE skacze z kwiatka na kwiatek tylko z wielka checia na namietny sex i pieszczoty kobiecego ciala chetnie spotkanie(nia) u ciebie i na dluzszy okres czasu (stala partnerka do namietnego sexu) lecz ... więcej »
Szukam chetnej pani na sex spotkanie - Zdjęcia do ogłoszenia
Szukam pani do 58lat na niesponsorowane sex spotkanie tylko przyjemnosc ja 48lat niebrzydki facet co NIE skacze zkwiatka na kwiatek tylko z checia na namietny sex i pieszczoty calego kobiecego ciala dlugo i namietnie dyskrecja 100% zdecydowana pani by sie spotkac ze mna na sex z myslowice tychy i pobliskie miejscowosci pr. o kontakt ja napewno odpowiem
SZUKAM FAJNA DZIEWCZYNE DO STALEJ MILOSCI - Zdjęcia do ogłoszenia
SZUKAM DO STALEGO ZWIAZKV FAJNA SZCZVPLA DZIEWCZYNA PRZY KTOREJ BEDE SIE CZUL FAJNIE I BEDE Z TOBA SPEDZAL JAK NAJWIECEJ CZASU I RAZEM WEJDZEMY W SZCZESLIWA MILOSC I W STALY ZWIAZEK NA CALE ZYCIE JESTES ZAINTERESWOANA I GOTOWA DO ULOZENIA SOBIE ZYCIA ZE MNA JESLI TAK TO ZACHECAM ODEZWIJ SIE DO MNIE PRZEZ DROGE SMSOWA I POZNAJMY SIE W MILEJ ATOMSFERZE MILEGO ... więcej »
Cała Polska
+4804805071754330
18.08.2017 10:23
Z

Poznam dziewczynę

Poznam dziewczynę - Zdjęcia do ogłoszenia
Poznam dziewczynę dla której ważniejsze są wartości jakie reprezentuje sobą człowiek, a nie tylko sam wygląd. Jestem młodym niepełnosprawnym mężczyzną na wózku i mam 31 lat. Posiadam wykształcenie wyższe i pracuje w swoim zawodzie. Jestem bardzo szczupły i nie w pełni samodzielny. Moje ogłoszenie ma normalny charakter i chciałbym poznać kogoś do zawarcia prz ... więcej »
Młody mężczyzna.Na co dzień pracuję. Cieszą mnie zwykłe sprawy, najzwyklejsze drobiazgi, np. spinki we włosach, kucyki... Mam marzenia, plany, pomysły, a do ich realizacji, dążę małymi krokami. Wierzę, że większość rzeczy w moim życiu zależy ode mnie. I właśnie dlatego tu jestem…. Kocham dom i wszystko, co z nim związane. Cenię prawdziwą przyjaźń, rodzinę i ciepło domowego ogniska. Wierzę, że gdzieś jest moja druga połówka, ... więcej »
Szukam laske do przyjazni i dobrego atrakcyjnego sexu  wawa - Zdjęcia do ogłoszenia
Szukam laske tylko z warszawy do dobrego sexu i do wilelkiej przyazni czekam dzwon do mnie kochana bedzie nam atrakcyjnie robic bara bara bara i sie razem kochac to nasza wierna natura tylko wieku 20-39l szczuple ladne tylko z warszawy dzwoncie 24h kom do mnie 783-410-120 tylko warszawa i bliskie okolice warszawy narka
Warszawa
+48783410120
REKLAMA
REKLAMA
POZNAM DZIEWCZYNE DO SZCZESLIWEJ MILOSCI NA STALE - Zdjęcia do ogłoszenia
POZNAM NA POWAZNIE DZIEWCZYNE Z KTORA WEJDE Z STALY ZWIAZEK I STWORZYMY SZCZESLIWA ZAKOCHANA PARE I CIESZAC SIE SOBA I KAZDA CHWILA SPEDZONA RAZEM ZE SOBA JESLI NA POWAZNIE SZUKASZ I CHCIALA BYS MNIE BLIZEJ POZNAC NAPISZ DO MNIE SMSKA I BEDZIE NAM MILO RAZEM SIE SPOTKAC NA PIERWSZYM SPOTKANIU NADEJDZIE TEN SZCZESLIWY DZIEN DLA NAS ZE SZCZESLIWA SLICZNA MILOSCIA 05071754330 BVZIAK.
Cała Polska
+4805071754330
Pisze tutaj poniewaz jestem niesmialy i spokojny i chcialbym poznac tutaj dziewczyne ktora jest samotna i niema dzieci jak ja-taka zwyczajna ktora bez problemu sie spotkac bedzie chciala -ja jestem niebrzydki chlopak 30+ mowia ze ladny szczuply niewiem co wiecej pisac zawsze sie pisze to co przyjdzie na mysl w danej chwili wole z toba popisac i sie spotkac-na mail-chetnie z mojego miasta
Szukam kochanki do spotkan tylko teren warszawy - Zdjęcia do ogłoszenia
Grochow to moja dzielnica tu mieszkam tu sie wychowalem w warszawie i szukam kochani ze stolicy do dobrej zabawy i do wyjscia na bal i zrobienie w toalecie bara bara bara czekam dzwon kochana bedzie nam rajcownie na spotkaniu dzwon 24h narka tylko warszawa pa
Mazowieckie
+480783410120
CHLOPAK SZUKA DZIEWCZYNE FAJNA NA STALE - Zdjęcia do ogłoszenia
NA STALE POZNAM SZCZUPLA FAJNA DZIEWCZYNE KTORA JEST SAMOTNA I CHCIALA BYS SOBIE ULOZYC ZYCIE ZE MNA I SPEDZIC TEN CZAS TE PIEKNE CHWILE ZE MNA TO BEDZIE MI MILO CIE POZNAC I I WEJSC Z TOBA W STALA RELACJE I ODMIENIC ZYCIE I SIE ZAKOCHAC I BYC KOCHANYM ODEZWIJ SIE DO MNIE PRZEZ DROGE SMSA I SPOTKAJMY SIE PIERWSZYM SPOTKANIU KTORE PRZYNESIE OWOC SZCZESLIWEJ ... więcej »
Cała Polska
+48220507175433
13.08.2017 17:12
Z

Szukam Jej

Witam szukam kobiety do stałego związku 26 do 36 lat czułej opiekuńczej odpowiedzialnej która chce kochać i być kochaną. Ja samotny 31 lat poszukuje drugiej połówki do stworzenia związku. Jeśli szukasz tego samego odezwij się do mnie. Daj szansę miłości. 786-968-065.
Cała Polska
+48786968065
Spotkam sie na grochowie warszawie lub w hotelu z laska - Zdjęcia do ogłoszenia
Spotkanie z pelnoletnia kobieta laska dziewczyna na doba zabawe i dobry sex ktory nas wprowadzi w nowa swieza rozkosz masz chwile czasu i ochote na dobry sex to odezwij sie do mnie poprostu zadzwon i daj sie poznac i zrobimy w wannie bara bara bara to wsadze ogiera 21cm w twoja gleboka zarosnieta muszelke i ostro cie doprowadze do ostrej rozkoszy sfermowej w ... więcej »
Warszawa
+480783410120
CHLOPAK SZUKA SZCZUPLEJ MILEJ DZIEWCZYNY NA STALE - Zdjęcia do ogłoszenia
POZNAM SZCZUPLA MILA FAJNA DZIEWCZYNE Z KTORA NA POWAZNIE WEJDE Z STALA RELACJE I STWORZE Z TOBA SZCZESLIWA MILOSC NA CALE ZYCIE I ZACZNIEMY BYC ZE SOBA I TEN CZAS TYLKO SOBIE PRZEZNACZYMY DO PIEKNYCH CHWIL I RAZEM WEJDZIEMY W SZCZESLIWY SWIAT PELEN MILOSCI I SZCZESCIA ZACHECAM DZIEWCZYNE SAMOTNA DO POZNANIA SIE NA CALE ZYCIE I STWORZENIA NAJSZCZESLIWSZEJ MI ... więcej »
Cała Polska
+480507175433
TEL 534 784 702 (JA)  CHĘTNA NA ANAL ZIELONA GÓRA 24/H - Zdjęcia do ogłoszenia
JAJEMiMiMi666999 witam serdecznie wszystkie pańie na moim profilu i ogłoszeniu a ogłoszenie swoje kieruję tylko do takich pań od 18 do 50 paru latek i kture spragnione są sexu analnego ale nie tylko / ( HLOPACY BARDZO CIĘ PROSZĘ NIE PISZ I NIE DZWOŃ JA TO NIE GEJ I Z MIEJCSA BEDZIESZ O D R Z U C A N Y ) ... więcej »
Zielona Góra
+48534784702
Tel 534 784 702 PRAGNĘ MiŁA ANAL U CiEBiE Zielona Góra 24/H - Zdjęcia do ogłoszenia
JAJEMiMiMi666999 witam serdecznie wszystkie pańie na moim profilu i ogłoszeniu a ogłoszenie swoje kieruję tylko do takich pań od 18 do 50 paru latek i kture spragnione są sexu analnego ale nie tylko / ( HLOPACY BARDZO CIĘ PROSZĘ NIE PISZ I NIE DZWOŃ JA TO NIE GEJ I Z MIEJCSA BEDZIESZ O D R Z U C A N Y )ba ... więcej »
Zielona Góra
+48534784702
Witam mam na imie Mariusz mam 36 lat i szukam dziewczyne do stałego związku nie szukam ideału i nie patrze na wygląd liczy sie charakter pani może mieć dziecko jeśli choć troche zainteresowało cie moje ogłoszenie to czekam na odpowiedź 519395258
Cała Polska
+48519395258
Ogłoszenia 1 do 20 z 1075
wyszukiwanie
Logowanie
REKLAMA
© 2003-2010 Hiperogłoszenia (Bezpłatne ogłoszenia, alfabet firm, katalog produktów - wszelkie prawa zastrzeżone)