Razem 260 741 ogłoszeń !
Bezpłatne ogłoszenia, komis, oferty
PL CZ SK DE AT CH FR IT UK US ES HU
» Filtruj ogłoszenia według:
-
tylko ogłoszenia ze zdjęciem
» Sprecyzowanie filtru - kliknij tutaj, aby zobaczyć pozostałe mozliwości
Szukać słowa czy wyrażenia
Wybór województwa czy powiatu
Cena od - do
Oferuję / Szukam
Firmowe / prywatne
Ogranicz maks.datę dodania ogłoszenia
W tabeli / normalny spis
W kolejności według ...
Tylko ogłoszenia ze zdjęciem
Sprzedawcy, firmy: Usługi erotyczne
Tak jak w tytule jeśli lubisz oporne i uparte kobiety to dobrze trafiłaś bo ja właśnie taką jestem ;)Jeśli łatwo siē nie poddajesz i uparcie brniesz do celu to już mi się podobasz ;) Jeśli szukasz koleżanki żeby z kimś porozmawiać, poprzekomarzać się haha ;)wyjść na kawę ,napić się winka to również dobrze trafiłaś:)Jeśli jesteś kobietą w wieku między 35-50 lat,wysoka i NIE chuda :) i masz ochotę mnie poznać to zapraszam:) Pozdrawiam i czekam;)
Poszukuję dziewczyny bi lub less zainteresowanej przyjaźnią i gotową na ewentualną poważną relację.
08.06.2017 06:48
Z

Przeczytaj jesli to Ty ?

Szukam niskiej kobiecej szczuplej dziewczyny od 18 do 30 ktora nie jest rozkapryszona ksiezniczka, wie czego chce.szanuje czas drugiej osoby ,nie zdradza ,nie ma problemow emocjonalnych i ma zamknieta przeszlosc. Ja jestem 28 latka normalnej budowy z duzym poczuciem humoru .Szukam kogos z Lublina ewentualnie okolic wojewodztwo lubelskie zwiazki na odleglosc nie interesuja mnie.Pozdrawiam czytajacych i kumatych :)
Szukam...Miłość..szukam Kobiety która potrzebuje tego co ja... Nie szukam przygody na jedną noc..szukam najlepiej do..konca swiata.. Mam..48 lat...wiec szukam kobiety dojrzałej..sensownej...lekko dominującej...która wie co chce...Szukam kobiety Nieszablonowej która nie zamyka sie w ciasnych ramkach zycia. Szukam kobiety Niechudej bo..lubie sie przytulać Zdjec..Nie wysylam ani nie oczekuje,..bo istota sprawy to zeby w realu zaiskrzylo:) Mieszkam w Torun ... więcej »
Odezwij sie.... Odezwij sie w koncu...bo chce sie przytulić...tak mocno i bardzo Chciałabym z Tobą pojechac w góry....chcialabym z tobą popatrzeć na Bałtyk...chciałabym z tobą posiedziec przy świecach i winie...chcialabym z tobą Być...wiec....Odezwij sie....chce sie przytulić i poczuć Ciebie. Chce sie wtulić w twoje piersi.... Szukam do namietnej i czułej dluuugiej znajomosci opartej na uczuciach.. Mam 47 lat i mieszkam w Toruniu. Jeśli zaakceptujemy ... więcej »
OnA szuka JeJ...do czulej i Namietnej znajomosci na dluuuugo Szukam...Kochanki....Przyjaciółki...do dluzszej czulej znajomosci Chciałabym znaleźć Kobietę Życia dla której ja tez bede kobietą życia Szukam Kochanki-Przyjaciólki... Szukam kobiety do..związku opartego na czułości i namiętności i sexie....i na szalonej przyjaźni:) Mam 48 lat i jestem z Torunia. Szukam kobiety dojrzałej Niechudej z Niemałym biustem. Swoich zdjęc nie wysyłam i nie oczeku ... więcej »
Szukasz męża? Napisz i daj się poznać już teraz. - Zdjęcia do ogłoszenia
" Niech każda chwila bezustannie pojawia się w Twoim życiu, przeobraża się w wielkość, jaką jest szczęście ". * Mężczyzna 35 lat, brunet 175 cm wzrostu, zadbany, ładnie i modnie się ubierający, wykształcony, zaradny, romantyczny, pracujący, szarmancki, kulturalny, opiekuńczy, niezależny,przystojny, zadbany, Pozna kobietę do zwi ... więcej »
09.05.2017 22:58
Z

SZUKAM KOBIETY NA STALE LUBLIN

Hej szukam kobiety z zamknieta przeszloscia i bez problemow emocjonalnych do stalego zwiazku wiek 18-30 lat w wygladu lubie niskie do 165 i kobiece .Ja jestem 28 latka normalnej budowy . Interesuje mnie osoba ktora lubi imprezowac ,ogladac filmy,chodzic na spacery,podrozowac ,przytulac sie i calowac .Szukam osoby ktora by miala czas dla mnie bo interesuje mnie realna znajomosc.Zwiazki na odleglosc mnie nie interesuja bo sa bez sensu dlatego szukam pani z ... więcej »
10.04.2017 16:37
Z

Szukam przyjaciółki

Mam 53lata i szukam przyjaźni z kobietą po raz pierwszy
28.03.2017 10:25
Z

Szukam

Szukam pana lub panipowyzej 45 lat z suwalk i bliskich okolic do spotkan towarzyskich. prosze o kontakt tylko powazne osoby. jestem puszysta, mam 42 lata. prosze o kontakt przez maila: joannamazgaj55@gmail.com
Suwałki
+48783541755
REKLAMA
REKLAMA
22.03.2017 18:49
Z

Szukam

Witam, chciałabyś poznać 42latka zadbanego dyskretnego faceta wiedzącej czego chce .szukam pani zainteresowanej spotkaniami , stałe spotkania ,mieszkam koło Sierakowa wielkopolska czujesz sie zaniedbana Niedopieszczona?zabiegana? przez swojego partnera, lub jestes samotna i masz ochote na wspólną przyjazn to napisz ja dyskretny zadbany miły 516975373
18.03.2017 11:27
Z

Uległa sunia szuka pani

Uległa sunia szuka pani - Zdjęcia do ogłoszenia
Mam 33 lata,160cm wzrostu,biust 4,czarne włosy...uwielbiam uległosc w kazdej postaci,wykonam wszystko dla swojej pani
Kujawsko-pomorskie
+48736248503
24.02.2017 08:12
Z

Ona szuka sponsorki lesbijki

Witaj Mam 30 lat Mieszkam w Warszawie Szukam minetki masturbacji pocałunków Jestem realna i konkretna Pozdrawiam Anna
16.02.2017 19:04
Z

Poznam przyjaciółkę

Hej dziewczyny. Chcialabym poznac dziewczyne, z którą w przyszlosci sie zaprzyjaznie, zeby spędzać razem czas np kawa, spacer, zakupy itd. Również interesuja mnie wspolne przyjemności bo jestem Bi. Mam 25 lat. Leszno (wielkopolska) i bliskie okolice.
27.01.2017 16:10
Z

Szukam sponsorki

Mam 18 lat. Szukam Pani, która będzie mnie sponsorowala. Jeśli jest osoba zainteresowana moim ogłoszeniem, to proszę o kontakt. Najlepiej będzie jak napiszę od razu czego oczekuje.
26.01.2017 01:26
Z

Szukam sponsorki

Szukam kobiety która mnie zasponsoruje mam 19 lat i jestem lekko pusYsta biust mam c85 blond włosy brązowe oczy i 165 wzrosru
Katowice
798667388798667388
30-letnia niesłysząca, używająca j. migowego poszukuje kobiet która lubi zapalić, wypić piwo i zabawy lesbijskie. Moze zaprzyjaźnimy sie. Nie wymagam ładnej kobiety. Wymagam tylko fajnej kobiety która nie patrzy na wygląd. Piszcie na maila.
02.11.2016 19:12
Z

Szukam dziewczyny

Szukam dziewczyny - Zdjęcia do ogłoszenia
Hej, szukam dziewczyny z którą będę mogła bliżej się poznać i z czasem może stworzyć związek. Mój email- adrianna70@interia.pl
22.10.2016 19:13
Z

Kobieta szuka kobiety

Witam. Jestem bi.Mam 28lat. Nie gruba nie chuda. Z dużym biustem.Jestem z dolnego śląska,okolice Kłodzka, Wałbrzycha. Szukam kobiety najlepiej do stałych spotkań, w wieku od 28 do 40lat. Kobieta może być puszysta bądź szczupła. Zainteresowane panie proszę o kontakt mailowy . joannaasia5@gmail.com
31.08.2016 12:05
Z

Poznam kobiete bi na dłużej

Poznam kobiete bi na dłużej,nawet do przyjaźni kobiete która przytuli,pocałuje i nie tylko kobiete z dużym biustem może być tak szczupła jak i mieć troche ciałka ciężko o taką kobiete na Podkarpaciu dlatego szukam kobiety tylko Podkarpacie,chyba że níe szkoda ci na paliwo i będziesz chciała przyjechać kobieta do lat 35 ja mam 32lata jestem z okolic Rzeszowa nie układa mi się z facetami dlatego od pewnego czasu myśle o kobiecie to mój nr tel 575 807 919 czekam na eski tylko konkretne panie.
Ogłoszenia 1 do 20 z 114
wyszukiwanie
Logowanie
REKLAMA
© 2003-2010 Hiperogłoszenia (Bezpłatne ogłoszenia, alfabet firm, katalog produktów - wszelkie prawa zastrzeżone)